Меню KDT
kz ru en

ЕДИНЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПОРТАЛ 
OTANBILIM.KZ

block1_eop.jpg?_=1543382435

Центр методической работы и информационных технологий в сфере образования

Социально-деловая среда Agartu

Адресс

Дворец школьников

Барлық жаңалықтар

Тарих пәнің мұғалімі Касымбекова С.М. « Кембридж бағдарламасының 7 модулінің негізгі түйіні-Қазақстан Республикасының білім саласына жанашылдықты еңгізу»коучинг бойынша рефлексифті тақырыбыда сабақ өткізді.

    « Кембридж бағдарламасының 7 модулінің негізгі түйіні-Қазақстан Республикасының білім саласына жанашылдықты еңгізу»  коучинг бойынша рефлексифті тақырыбыда сабақ өткізді.

Білім беру шеберлік орталығы мен Н.Назарбаевтың зияткерлік мектебі және Кембридж университетінің білім беру факультетінің бағдарламасы бойынша екінші   (негізгі  ) деңгейлік курсын оқып келген тарих пәнің мұғалімі Касымбекова Салтанаттың « Кембридж бағдарламасының 7 модулінің негізгі түйіні-Қазақстан Республикасының білім саласына жанашылдықты еңгізу»  тақырыбыда өткізілген коучинг бойынша рефлексифті есебі.

Жұмыс атқарып жатқан Солтүстік-Қазақстан облысы ,Уәлиханов ауданы, Қаратерек орта мектебімен мемлекеттік мекемесінің даму жоспары бойынша  « Кембридж бағдарламасының 7 модулінің негізгі түйіні-Қазақстан Республикасының білім саласына жанашылдықты еңгізу»  тақырыбыда 6.01.2017ж. күні коучинг өткіздім.

Екінші деңгей бағдаламасы мұғалімдерге әріптестерімен бірге коучинг  арқылы жаңа тәсілдерді пәнге еңгізу үшін жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дағдыларды ұсынады. Коучер-тәлімгер ретінде мұғалім үнемі өз білімін жетілдіріп отырады. Орта білім мектепте атқаратын әрбір мұғалім өз іс-тәжрибесінден әріптестерімен алмасып отыру керек деп ойлаймын, сонда білім беру үдерісі жақсарады.

« Кембридж бағдарламасының 7 модулінің негізгі түйіні-Қазақстан Республикасының білім саласына жанашылдықты еңгізу»  тақырыбында өткізілген коучинг сабағымның  мақсаты –мұғалімдердің өздеріне өзгеру керектігіне ұғындыру. Мұғалімдерге Кембридж бағдарламасының 7 модулі арқылы сабақты беру, білім алушылардың  білім сапасын арттырудағы маныздылығын көрсету.Білімінің дәрежесіне, кәсібилік деңгейіне қарамастан кім болмасын өзінің үздік нәтижесінің өз бетімен үнемі ұстап тұра алмайды деп 2-деңгей курсының мұғалімдеріне арналған нұсқаулығында айтылған.Сондықтан да мұғалімдердің  Кембридж бағдарламасының 7 модулімен танысуы мені қүантты. Бұл мақсатқа жету ұшін мен біріншіден келген ұстаздарға психологиялық ахуал тұғызу үшін  «Шаттық шеңбер » , «Дөнгеленіп тұрайық, керегенің құрайық, уықтар боп иіліп , шаныраққа киіліп киіз үйді  құрайық»  Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді  құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын деп  психологиялық тренингін жүргіздім. Мұғалімдер шаттық шеңбер құрып бір-біріне жылы лебіздерін білдірді. Осы сәтте мұғалімдердің көніл-күй жақсара түсті.Оларды әр түрлі гүлдер арқылы топқа бөліп отырғыздым. Ұстаздар назарын өзіме аударған сон, келесі тапсырмаларды топтарға бердім:

1-топ:Мұғалім өзінде нені өзгерту қажет?

2-топ:Мұғалім өзінің оқушылардың қандай болғаның көргісі келеді?

3-топ:Қалыпты сабақ пен жаңа сабақ форматтағы сабақты сүреттеу.

Мұғалімдер өз топтарында постер жасап қорғайды.

Келесі тапсырма:Сіз бүгінгі сабақтан не күтесіз?Әр коучинг қатысушы өзінің алдында бір мақсат қойып,оны жүрек стикерге жазып тақтаға ілді.

Ұстаздар мені тындауға дайын боған сон,мен презентациямды бастадым. Презентация келесі сүрақтарды қамтыды:кембридж бағдарламасының 7 модулі,коучинг және тәлімгерлік жүйесі .Топтар « кубизм стратегиясы» бойынша сұрақтар құрастырады,ұстаздар жауап береді. Сабақ үлгісінде осы стратегияларды қолдан.Мұғалімдер өз сабақтарында стратегияларды қолданады. Рефлексияда «Білдім. Білгім келеді, Үйрендім»мұғалімдер  бұгінгі сабақта не үйренгенің жазады тақтаға.  Осымен сабақ аяқталады ұстаздар бүгінгі сабақта үйренгенің өз тәжрибесінде қолданып білімді , жаңа технологияны меңгерген, сын тұрғысынан ойлай біліп ,өз жауаптарын ашық айтып,қорғай алатын білім алушыларды дайындайды деп сенімдімін.

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь