Меню KDT
kz ru en

ЕДИНЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПОРТАЛ 
OTANBILIM.KZ

block1_eop.jpg?_=1543382435

Центр методической работы и информационных технологий в сфере образования

Социально-деловая среда Agartu

Адресс

Дворец школьников

Барлық жаңалықтар

Бала еңбегін пайдалану

Бала еңбегін пайдалану

Халықаралық конвенцияларды ратификациялау жалпыұлттық іс-әрекеттер үшін ынталандыру болып табылады; ешқандай жағдайда ол оларды алмастыра алмайды. ХЕҰ N 182 конвенциясы оны ратификациялаған мемлекеттерден балалар еңбегінің ең нашар түрлерін жоюға бағытталған бағдарламаларды әзірлеуді және енгізуді, сондай-ақ осындай бағдарламалардың іске асырылуын бақылауды талап етеді.

Бұл бағдарламалардың әдістемесі мен ұйымдастырылуы әр мемлекеттің, сондай-ақ белгілі бір мемлекеттің әр жеке аймағының нақты жағдайларына, қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімделуі керек екені анық.

Балалар еңбегінің проблемасын шешудің әмбебап шаралары жоқ. Сонымен қатар, балалар еңбегінің ең нашар түрлерімен күресу бағдарламаларында негізінен балалар еңбегінің барлық түрлерімен күресу үшін қажетті элементтер бар екенін атап өткен жөн. Ең үлкен қауіп-қатерге ұшыраған балаларға, сондай-ақ ауыр және қауіпті жұмыс түрлерінен зардап шеккен балаларды оңалтуға бірінші кезекте назар аудару керек.

Айырмашылықтарға қарамастан, барлық ұлттық бағдарламалар үш негізгі мақсатты көздеуі керек:

- балаларды балалар еңбегінің ең нашар түрлеріне тартуға жол бермеу;

- балаларды балалар еңбегінің ең нашар түрлерімен айналысудан босату;

- осындай балаларды оңалту және әлеуметтік интеграциялауды қамтамасыз ету.

Осы мақсаттарға жету үшін бес негізгі бағытта әрекет ету қажет:

- қоғамдық пікірді тарту;

- заңнамалық қызмет;

- атқарушылық қызмет;

- білім беру; және

- балалар мен олардың отбасыларына қолдау көрсету.

Балалардың еңбегімен сәтті күресу үшін, ең алдымен, қоғамның осы проблемаға деген көзқарасын өзгерту қажет. Бұл мәселеге қатысы бар барлық адамдар, балалар мен олардың ата-аналарынан бастап, саясаткерлер, саяси партиялар, жергілікті билік, жұмыс берушілер, кәсіподақтар және білім беру қызметкерлері, ең алдымен, балалар еңбегін пайдалану сияқты проблеманың бар екенін мойындауы керек.

Көбінесе бұл аз қамтылған отбасылардың табыс көзі немесе тәуелсіз жұмыс дағдыларын оқыту құралы ретінде қарастырылады.

Балалар еңбегінің ең нашар түрлерін жоюдың заңнамалық шаралары арқылы ғана қол жеткізуге болмайды, бірақ мұндай шараларсыз мүмкін емес. Балалар еңбегінің ең нашар түрлерін жою жөніндегі кез келген заңнамалық бағдарлама мыналарға негізделуі тиіс:

- жұмысқа қабылдаудың ең төменгі жасын нақты заңды түрде анықтау, оған қол жеткізбей, баланы қандай да бір еңбек қызметін орындау үшін жалдауға тыйым салынады;

-18 жасқа толмаған балаларды ұшыратуға тыйым салынған қауіпті нақты анықтау;

- қарыздық құлдық және мәжбүрлі еңбек, балаларды сату және сату, балаларды жезөкшелікпен айналысуға, порнографиялық өнімдер шығаруға немесе порнографиялық көріністер жасауға тарту сияқты қолайсыз еңбек түрлеріне тыйым салатын заңдар;

- сондай-ақ, оны жүзеге асыруға көмектесуді немесе салғырттықты көздейтін қызметті жүзеге асырғаны үшін жаза көзделетін заңдар.

Қолданыстағы заңдар осы мәселенің барлық аспектілеріне әсер етуі немесе түзетулер енгізуге мүмкіндік беруі керек. Бірақ, ең алдымен, балаларды пайдаланудың қолайсыз формаларын қолданатын құқық бұзушыларға қарсы санкциялар қарастыру маңызды.

Бұл санкциялар мұндай әрекеттердің алдын алу үшін жеткілікті түрде қатал болуы керек, сонымен бірге жәбірленушілерге тиісті өтемақы мен қорғаныс алуға мүмкіндік береді.

Балалар еңбегінің көптеген қатыгез түрлері қоғамнан жасырылады, ал зорлық-зомбылықтың ұқсас түрлеріне жүгінетіндер (мысалы, құлдық жұмыс, құлдық жұмыс және қанаудың басқа да экстремалды түрлері) өз қылмыстарын жасыруға тырысады.

Еңбек инспекциялары көбінесе қызметкерлердің жетіспеушілігін сезінеді, сондықтан олар жағдайды түзету туралы айтпағанда, балалар еңбегінің ең нашар түрлерін пайдалану жағдайларын анықтауға мүмкіндігі жоқ.

Балаларды қауіпті жұмыстан босатуға және оларды қатыгездіктен қорғауға тырысқан кезде, еңбек инспекторлары, әдетте, одан материалдық пайда алатын ықпалды құрылымдар тарапынан ғана емес, тіпті балалар мен олардың ата-аналары тарапынан да қатты қарсылыққа тап болады.

Еңбек инспекторларының өздері балаларға білім алуға немесе оларға басқа балама мүмкіндіктер ұсынуға, сондай-ақ олардың отбасыларына басқа табыс көздерін табуға жеткілікті күшке ие емес.

Сонымен қатар, балалар саудасы, балаларды жезөкшелікпен айналысуға пайдалану немесе есірткі сату сияқты балалар еңбегінің ең нашар түрлері-бұл еңбек инспекциясы емес, құқық қорғау органдарының араласуын қажет ететін немесе кем дегенде осы екі құрылым арасында тығыз ынтымақтастықты қажет ететін қылмыстық құқық бұзушылық.

Ресми атқарушы және құқық қорғау органдары мен басқа да мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар, соның ішінде коммерциялық ұйымдар, кәсіподақтар, әлеуметтік қызметтер, жергілікті басқару органдары арасындағы тығыз ынтымақтастық пен серіктестік жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектеседі.

#Балалареңбегінпайдалануғақарсыкүрестің12күні


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь